ubuy apps download

التطبيق الأول في التسوق!

. . . . الملايين من المنتجات فقط بكبسة زر !

ubuy apps download free

warranty program - برنامج الضمان

 

Liability: Our warranty covers all mechanical and electrical failures that occur during normal use as well as accidental damage. You get Parts & Labor coverage, deductibles may apply. It does not cover data loss, recovery, software issues and any type of damage that is a result of misuse excluding the original Operating System.

 

المسؤولية: يغطي برنامج الضمان جميع الأعطال الميكانيكية والكهربائية التي تحدث أثناء الاستخدام و أيضا الأعطال الناتجة عن الكسر الغير متعمد.  التغطية تشمل قيمة قطع الغيار و أجور العمل ولا تشمل فقدان البيانات المعلوماتية  و البرامج التي لا ترتبط بنظام التشغيل الأصلي.

 

Length of Coverage: As stated on the purchase invoice.

 

مدة التغطية: كما هو مبين في إيصال الشراء.

 

For replacement When appliance is Beyond Economical Repair or repair cost equals or higher than device cost at the time of claim: You are covered up to the maximum product estimated market value. Once we pay out that amount, your warranty plan is considered fulfilled.

 

 

 

For Repairs: The Protection Plan is good for multiple repairs, up to the maximum value of your item mentioned on the warranty invoice. Once the cost of repairs meets the full value of the item, your warranty plan is considered fulfilled,

 

Customer enjoys full cost cover on spare parts and labor charges.

 

التعويض: في حالة فشل إصلاح  الجهاز أو كانت تكلفة الإصلاح تساوي أو أعلى من تكلفة الجهاز لحظة حدوث المطالبة، يحق لموفر الخدمة أن يعتبر الجهاز تالفا وعلى ذلك يتم التعويض بقيمة الجهاز بعد خصم مدة الإستهلاك أو باستبدال الجهاز بأخر من نفس الصنع و يرجع القرار في ذلك لموفر الخدمة، وبمجرد حدوث أي الحالتين، يعتبر الضمان الخاص بالجهاز والمستفيد منتهي.

الإصلاح: يغطي برنامج الضمان عدة إصلاحات إلى أن يصل الحد الأقصى إلى تكلفة قيمة الجهاز و تعد الضمان منتهية الصلاحية في حال كانت قيمة الإصلاحات المجملة تساوي قيمة الجهاز المذكورة بفاتورة الضمان المصدرة.

يتمتع العميل بتغطية كاملة في عملية الاصلاح من أجور وقطع غيار.

 

Exclusions:

 

Pre-existing conditions: Items damaged prior purchase of warranty program.

 

Accessories and Consumer replaceable parts: We don’t cover accessories and parts that are meant to be replaced by the consumer, such as batteries and ink cartridges.

 

Devices repaired without approval: Warranty plan will be considered void if appliance was repaired without approval or at an unauthorized service center.

 

Software & regular servicing: We don’t cover software issues nor maintain your appliance. We will help you troubleshoot the issue though to determine if it's a software or hardware issue.

 

Certain Types of conditions: appliances with partially/ fully missing or removed serial number, appliances used for fraudulent activities, negligence or carelessness & natural disasters & transportation costs are not covered.

 

الاستثناءات:

الظروف القائمة عند الشراء: لا تغطى العناصر المتضررة  من ما قبل شراء برنامج الضمان.

القطع الاستهلاكية:برنامج الضمان لا يشمل الإكسسوارات والقطع التي يهدف استبدالها من قبل العميل، مثل البطاريات أو علب الحبر و ما شابه ذلك.

الأجهزة التي يتم إصلاحها دون موافقة مسبقة: يعتبر الضمان لاغي في حال تم الإصلاح بمركز صيانة غير معتمد أو دون موافقة مسبقة من مدير البرنامج.

البرمجة و الصيانة الدورية: برنامج الضمان لا يشمل البرمجة العامة للجهاز ولا الصيانة الدورية كالتنظيف و ما شابه ذلك، باستثناء برنامج التشغيل الرئيسي إن كان أصليا و يعتبر الضمان لاغي في حال القرصنة.

ظروف خاصة: يعتبر الضمان لاغي في حال فقدان الرقم التسلسلي للسلعة جزئيا كان أو كليا، أو إن كانت السلعة مستخدمة في أعمال تخالف القانون، أو إن كان الضرر ناتج عن الإهمال أو عن ظروف قاهرة كالزلازل و ما شابه ذلك علما بأن تكلفة النقل غير مشمولة بالضمان.

 

Territorial:GCC & Turkey

التغطية الجغرافية: دول مجلس التعاون الخليجي وتركيا،

 

Customer Item Repair Process:

1-       Customer should present his item to any authorized service center.

2-       Customer should present his original purchase invoice.

3-       Once warranty verified, the specialist will diagnose the problem and report to the customer accordingly, if repair is out of the warranty coverage scope, additional charges will apply.

4-       Repair time will be as agreed between Customer & authorized repair center.

5-       Once item is ready, customer will be informed to collect

الإجراء المعتمد لعملية الاصلاح:

1-       ينبغي على العميل تسليم الجهاز لأي من مراكز الخدمة المعتمدة.

2-       على العميل إبراز الفاتورة الأصلية لمركز الخدمة.

3-       يتم تشخيص المشكلة من قبل الفني المتخصص و يتم إبلاغ العميل بالتشخيص،  يتحمل العميل كل التكاليف إن كان العطل خارج نطاق برنامج الضمان.

4-       يتم تصليح الجهاز على حسب الاتفاق بين العميل و مركز الخدمة من حيث الفترة الزمنية.

5-       يتم الإتصال بالعميل لإبلاغه باستلام الجهاز.

 

Center numbers to claim your insurance

 

COUNTRYCONTACT

Kuwait

(+965)-22266400

KSA

(+966)-920005050

UAE

(+971)-43355347

OMAN

(+968)-24494034

Qatar

(+974)-8001959

Bahrain

(+973)-17874503

 

Prior calling customer should have the invoice at hand to be directed appropriately to the relevant service centre of the respective country / category.